Retour-, Terugbetalings- en Verzendbeleid

Retour-, Terugbetalings- en Verzendbeleid

A. Retour- en Terugbetalingsbeleid

Alle aankopen zijn definitief en niet-restitueerbaar/niet-retourneerbaar na dertig (30) dagen vanaf de datum van aankoop.

Producten die niet aan de specificaties voldoen, kunnen worden geretourneerd of terugbetaald. In dit geval moet een klant binnen dertig (30) dagen na de aankoopdatum contact met ons opnemen via contact @ lumbiflex.nl en een retour- of terugbetalingsverzoek indienen met vermelding van de reden. We zullen het verzoek van de klant beoordelen en dienovereenkomstig reageren.

Als een klant een defect of beschadigd product ontvangt, kan de klant binnen dertig (30) dagen na de aankoopdatum een verzoek tot retour of terugbetaling indienen door contact met ons op te nemen via support@lumbiflex.nl, met een verklaring en een foto van het defecte product ter ondersteuning van hun verzoek.

Na goedkeuring van het retour- of terugbetalingsverzoek van een klant, moet de klant het defecte/beschadigde product naar het adres van onze agent sturen, dat we de klant via e-mail zullen verstrekken. We zullen het adres van onze agent met de klant delen nadat het retourverzoek is goedgekeurd.

In het geval van een retour of terugbetaling is de klant verantwoordelijk voor de eigen verzendkosten.

Als een terugbetaling wordt goedgekeurd, worden de fondsen van de klant rechtstreeks terugbetaald op de debet-/creditcard die is gebruikt om een product bij ons te kopen, nadat we het product veilig van de klant hebben ontvangen.

B. Geen Aansprakelijkheid voor Koeriersbedrijven

Wij zijn niet verantwoordelijk voor:

  • Vertragingen veroorzaakt door de koeriers-/verzenddienst;
  • Internationale douane of heffingen;
  • Producten die verloren zijn gegaan of beschadigd zijn tijdens verzending. De koeriers-/verzenddienst is verantwoordelijk zodra onze vertegenwoordiger de pakketten heeft verzonden;
  • Artikelen die als bezorgd zijn gemarkeerd door de post. Neem contact op met uw plaatselijke postkantoor voor informatie over uw pakket.

Als er een probleem is met uw trackingnummer of de levering van uw pakket, neem dan direct contact op met het koeriersbedrijf voordat u contact met ons opneemt. Het kan 1-4 werkdagen duren voordat uw trackinginformatie verschijnt. In zeldzame gevallen wordt de trackinginformatie niet bijgewerkt, maar ontvangt u uw bestelling toch. Neem contact met ons op nadat de geschatte levertijd is verstreken.

Al onze zendingen bevatten tracking met leveringsbevestiging. Als uw trackinginformatie bevestigt dat het item is geleverd op uw besteladres, maar u heeft uw bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met het koeriers-/verzendbedrijf om dit probleem te onderzoeken. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten die als geleverd zijn gemarkeerd op uw besteladres.

We zijn niet verantwoordelijk als het pakket niet binnen de gegarandeerde verzendtijd wordt geleverd, aangezien het 1-2 werkdagen kan duren om de bestelling te verwerken, en we kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor de garanties van het koeriersbedrijf. Als het item niet op tijd wordt geleverd, neem dan contact op met het koeriers-/verzendbedrijf.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat ze het afleveradres correct invoeren. Wij zijn niet verantwoordelijk als een pakket naar ons wordt geretourneerd vanwege een onjuist of onbezorgbaar adres. We streven ernaar om de verwerking en verzending te versnellen. Als u besluit uw bestelling te annuleren of uw afleveradres te wijzigen, schrijf ons dan zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling naar support@lumbiflex.nl. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar we kunnen het succes ervan niet garanderen.

We kunnen niet garanderen of u al dan niet belastingen of heffingen in rekening wordt gebracht. U bent verantwoordelijk voor eventuele toepasselijke douanerechten, belastingen en heffingen opgelegd door uw overheid. Neem contact op met het douanekantoor van uw land voor toepasselijke kosten en tarieven voor pakketten die van buiten uw land arriveren. Klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele invoerrechten, tarieven en lokale belastingen opgelegd door hun land. We kunnen geen details verstrekken over deze kosten en raden aan contact op te nemen met het douanekantoor of de belastingdienst van uw land voor relevante kosten en tarieven voor een pakket dat van buiten uw land aankomt.

C. Verzending

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten om uw item naar ons magazijn te retourneren. Verzendkosten worden niet terugbetaald, tenzij we bepalen dat het product bij aankomst in ons magazijn defect is. We betalen in geen geval een product terug dat niet is geretourneerd.

Als we een pakket van het koeriersbedrijf ontvangen omdat het opgegeven adres onbezorgbaar is, bent u verantwoordelijk voor de niet-bezorging van het product.

 

Verzendbeleid

Besteltijd

.

Alle bestellingen worden op werkdagen binnen 24-48 uur verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of geleverd in het weekend of op feestdagen. Bij grote bestelhoeveelheden kan de verzending enkele uren vertraging oplopen. Als er een aanzienlijke vertraging optreedt bij het verzenden van je bestelling, nemen we via e-mail contact met je op om je hierover te informeren.

Verzendkosten en geschatte levertijd

.

Verzenden is altijd gratis voor bestellingen boven €25. Vanwege de lokale verzending vanuit ons magazijn bedraagt de levertijd ongeveer 3-7 werkdagen.

Verstuurbevestiging en volgen van bestelling

.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met je trackingnummer(s). Het kan tot 24 uur duren voordat de status van je zending is bijgewerkt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren binnen de eerste 10 uur na het plaatsen van uw bestelling. Stuur uw annulerings- of wijzigingsverzoek direct naar ons e-mailadres contact @ lumbiflex.nl ! Na 10 uur kunnen we niet garanderen dat je bestelling kan worden geannuleerd of gewijzigd omdat het pakket dan al onderweg kan zijn. Raadpleeg in dat geval ons retourbeleid voor annuleringen of terugbetalingen.

Verkeerd adres ingevoerd?

Als je per ongeluk een verkeerd verzendadres hebt opgegeven, neem dan onmiddellijk contact met ons op.